Webinar: Smarter Service Management

Webinar

Kijk het webinar terug en ontdek hoe ESM je bedrijf kan helpen zich aan te passen aan het nieuwe normaal.

Dit jaar zijn veel bedrijven ertoe aangezet om in versneld tempo nieuwe digitale diensten aan te bieden. En terwijl we proberen ons continu aan te passen aan de veranderende omstandigheden, is er ook mogelijkheid om wat we de voorbije maanden hebben geleerd te hergebruiken om zowel IT als business de vrijheid te geven die ze nodig hebben om hun werk gedaan te krijgen.

Enterprise Service Management (ESM) is voor veel bedrijven de “way to go” geweest. Begin met een servicedesk en groei door naar geautomatiseerde dienstverlening en support voor niet-IT-services. Maar ESM is meer dan alleen het implementeren van ITSM-concepten in HR of facilitaire processen. Het gaat erom gebruikers de vrijheid te geven te werken zoals zij het beste werken.

Een ESM-aanpak die net anders is en een niveau van automatisering en AI heeft dat het oude overtreft.

Neem deel aan ons webinar en leer hoe je:

  • een enkele servicecatalogus creëert met geautomatiseerde case-afhandeling;
  • sneller op elk serviceverzoek reageert met volledig codeloze workflows;
  • je processen, tools en omgevingen automatiseert met Robotic Process Automation;
  • en hoe je met AI om overal veerkrachtigere diensten te leveren.