Webinar: Verbeter servicemanagement met AI

Webinar

De gebruikerservaring van jouw servicemanagement optimaliseren? Bekijk dan nu de live webinar 'Verbeter servicemanagement met AI' terug.

Een goede gebruikerservaring heeft een directe link met het functioneren van een organisatie. IT Service Management verschuift om die reden in de richting van Enterprise Service Management, waarin business workflows, self-service en een optimale gebruikerservaring centraal staan.

Een betere gebruikerservaring door AI en machine-learning

Tijdens een live webinar op donderdag 10 juni kreeg je te zien hoe dit werkt en wat de voordelen voor de organisatie zijn. Solution Consultant Joel Eijssen van Micro Focus en Stephen Ley van Joost IT lieten dan aan de hand van drie voorbeelden en korte demo’s zien hoe AI self-service bevordert. Ook zie je hoe je door inzicht in de processen issues sneller oplost, de druk op de servicedesk vermindert en de medewerkerservaring omhoogschiet.

Wij behandelden verder de volgende onderwerpen:

  • AI: wat is het en waarom relevant voor servicemanagement en de klantbeleving ?
  • 3 quick wins van AI-toepassingen binnen servicemanagement
  • Q&A

Na het bekijken van deze webinar weet je wat AI is, hoe je snel voordeel kunt halen uit de inzet van servicemanagementprocessen en hoe Micro Focus en Joost IT jou hierin kunnen ondersteunen.

Kijk de webinar terug

Wil jij de gebruikerservaring optimaliseren? En wil je weten welke rol AI en machine-learning daarin spelen? Kijk dan nu de webinar terug!